adwords sms

AdWords testuje obecnie nowe rozszerzenia sms w reklamach na urządzenia mobilne – Click to SMS. Przypominają one dostępne obecnie rozszerzenie połączeń telefonicznych. Umożliwią użytkownikom wysyłanie wiadomości SMS bezpośrednio po kliknięciu w rozszerzenie reklamy.

Poniżej przykładowy screen przedstawiający nową funkcjonalność:

sms adwords

Rozszerzenie to jest widoczne oczywiście tylko na urządzeniach mobilnych. Kliknięcie w specjalną ikonę otworzy bezpośrednio aplikację SMS w naszym telefonie. Automatycznie zostanie uzupełnione pole adresata oraz wpisana domyślna treść wiadomości, typu “Jestem zainteresowany produktem XYZ“. Rozszerzenia te będą mogły być używane jednocześnie z rozszerzeniami połączeń – screen poniżej:

sms w adwords

Wiadomość ta została opublikowana na portalu searchengineland.com. Google nie udziela na razie więcej informacji na ten temat oprócz tego, że “zawsze testują nowe rozwiązania komunikacji użytkowników z reklamodawcami”. O bliższym terminie wdrożenia tych nowych funkcjonalności w Polsce będę informował na bieżąco.

Autor Karol Węgrzyniak