
Google wprowadziło w tym tygodniu kilka zmian w programie Google Partners. Od teraz Partnerzy będą mogli osiągnąć i prezentować specjalizacje swojej agencji oraz zdobyć status Premier Partner.
Od teraz możliwe jest uzyskanie jednej lub wielu specjalizacji AdWords, w tym momencie dostępnych jest ich pięć:
- Sieć wyszukiwania
- Sieć reklamowa
- Reklama mobilna
- Zakupy Google
- Reklama Wideo
Aby uzyskać daną specjalizację trzeba spełnić następujące wymagania:
- Uzyskać wynik minimalnych wymagań dotyczących skuteczności danego rodzaju kampanii AdWords na prowadzonych kontach (np. sieci wyszukiwania, aby uzyskać specjalizację sieci wyszukiwania).
- Wydawać równowartość 10 000$ na dany rodzaj kampanii AdWords podłączonych kont w ciągu ostatnich 90 dni.
- Co najmniej 1 osoba połączona z kontem Google Partners musi mieć zdany egzamin certyfikacyjny z reklam AdWords danego rodzaju.
Specjalizację mają za zadanie ułatwić firmom szukającym agencji w wyborze tej odpowiedniej, specjalizującej się w danych rodzajach kampanii cechującej się odpowiednim doświadczeniem w prowadzeniu wybranych działań.
Dla partnerów prowadzących bardzo dużą ilość aktywnych kont z odpowiednią ilością kampanii i wydatkami możliwe jest także uzyskanie statusu “Premier Partner”. Patrząc jednak na agencje, które uzyskały ten status w Polsce mam wrażenie, że znaczek ten świadczy jedynie o “sprzedażowych mocach przerobowych” i wielkości call center danych agencji.
Poniżej przedstawiam nowe, animowane loga Google Partner z oznaczeniami uzyskanych specjalizacji:
Skomentuj